Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Hétfői hANGOLó - egyszerű múlt2: megoldások

2011. november 10. - Mrssheperd

I went to see my doctor yesterday. - Tegnap elmentem orvoshoz. - múltban, már lezárult

 

Last year my brother travelled to London. A bátyám tavaly elutazott Londonba. - múltban, már lezárult

 

Snowwhite found a little cottage in the woods. She went to the door and knocked, but nobody answered. - Hófehérke talált egy kis házat az erdőben. Odament az ajtóhoz, bekopogott, de senki nem válaszolt. - történet, mese, egymás utáni események leírása

 

When we were younger we always spent the summer together. Mikor fiatalabbak voltunk, mindig együtt töltöttük a nyarat. - Régen rendszeresen történt

 

Colombus discovered America in 1492. 1492-ben Kolombus felfedezte Amerikát. - múltban, már lezárult

 

I saw the film last night but I didn't like it. Láttam a filmet tegnap este, de nem tetszett. - múltban, már lezárult

 

In my childhood we visited my grandparents every other weekend. Gyerekkoromban minden második hétvégén meglátogattuk a nagyszüleimet. - Régen rendszeresen történt

 

I wrote him an e-mail two days ago. Írtam neki egy e-mailt két nappal ezelőtt. múltban, már lezárult

 

Mary was ill last week so she didn't go to school. Mary beteg volt a múlt héten, ezért nem ment iskolába. - múltban, már lezárult

 

On Saturday I woke up late and I didn't get up immediately. I stayed in bed till 11. After that I washed my face, brushed my hair and got dressed. Then I helped my mother to prepare lunch. Szombaton későn ébredtem és nem keltem fel rögtön. 11-ig ágyban maradtam. Aztán megmostam az arcom, megfésülködtem és felöltöztem. Azután segítettem anyukámnak elkészíteni az ebédet. - történet, mese, egymás utáni események leírása

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr153360376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása