Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Hogy veszed rá magad a nem-szeretem-dolgokra?

2012. január 06. - Mrssheperd

Én egyszerűen úgy teszek, mintha már megcsináltam volna őket. És ez bejön.

A múltkor, amikor arról írtam a blogon, hogy rendet raktam a gyerekek ruhásszekrényében, és kipakoltam a kinőtt ruhákat, a bejegyzés születésének pillanatában ez még csak terv volt. Mivel azonban leírtam és publikáltam, már nem engedhettem meg magamnak, hogy nem teszem meg. Délután teljesen természetesen nekiálltam, és 20 perc alatt túl voltam rajta. Persze kicsi fiam hathatós közreműködésével, aki a kinőtt és félretett ruhák kupacát újra és újra feltúrta és a darabokat széthordta a lakásban. :)

Szerintem ha egy nyelvtanulási naplóban egy hétre előre megtervezed és le is írod, melyik nap mit fogsz megtanulni, kisebb az esélye annak, hogy elsumákolod majd a tanulást. Egy próbát megér, nem?

Olvass még több hasznos tippet és példamondatot a sikeres nyelvtanuláshoz a weboldalamon: http://megtanitalakangolul.hu/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr33523762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása