Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

A hozzáállásról

2011. június 29. - Mrssheperd

Nemrég olvastam egy interjút a Nők Lapjában Varga Izabellával. Ő a beszélgetés végén elég indulatosan arról mesélt, mennyire bosszantja, hogy manapság a csapból is a pozitív gondolkodás fontossága csöpög. Őt azért zavarja ez, mert így az emberek azt gondolhatják, hogy aki pozitívan gondolkodik, azzal csak jó dolgok történek, viszont ha valakit baj ér, akkor azért ő a felelős, mert negatív gondolatokat engedett meg magának.

Szerintem itt azért eléggé leegyszerűsítette ezt a dolgot a művésznő. Ha képes vagy pozitívan gondolkodni, akkor nem csupa jó dolog fog történni veled, de képes leszel a kevésbé jóban, vagy a rosszban is észrevenni a jót. Ez pedig csak a te dolgodat könnyíti meg, de előre elárulom, hogy mindenki mást halálra fog idegesíteni. A saját bőrömön tapasztaltam! És biztos nem csak én, mert olvastam is valahol egy idézetet erről: "Nem biztos, hogy a pozitív hozzáállás minden problémádat megoldja, de épp elég embert bosszant ahhoz, hogy érdemes legyen kipróbálni!" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr673023773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása