Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Hogyan fókuszálok?

2012. január 26. - Mrssheperd

Sokszor olvasgatom Vida Ági bejegyzéseit a GAZDAGMAMI nevű oldalán. Nemrég ő tette fel a címben olvasható kérdést, én meg arra gondoltam, itt írom le a válaszomat.

Amit mindenkinek tudnia kell rólam, az az, hogy akkor tudok a gépen dolgozni, amikor a kisfiam alszik, a nagylányom pedig oviban van. (Vagy este későn, de olyankor nekem már nem igazán fog az agyam.) Viszont a jó ötletek nem csak akkor jönnek, amikor az én kicsikém a maga fél órácskáira lehunyja a szemét - ezért mindig van a kezem ügyében jegyzetfüzet. Bármi eszembe jut napközben, legyen az egy bejegyzés témája, egy elintézendő dolog vagy valami, aminek a neten kellene utánanézni, csak felírom, aztán amikor odajutok, nem kell gondolkodnom rajta, mit is akartam.

De hogy ne látszódjak túl tökéletesnek, elárulom, hogy több jegyzetem is van. Sajnos. Így néha azzal kell töltenem a drága időt, hogy keresem, melyikbe is írtam, amire épp szükségem van. Szóval van még hova fejlődnöm...

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr473743292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása