Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Hétfői hANGOLó - befejezett folyamatos jelen: megoldások

2011. október 20. - Mrssheperd

Jöjjön a hétfői mondatfordítások egy lehetséges megoldása:

My daughter has been learning to play the violin for 3 years.

 

I have been thinking of you since yesterday.

 

Why are your eyes red? I have been peeling onions.

 

They have been married for 6 years.

 

Your phone has been ringing for 5 minutes.

 

He has been sleeping for 2 hours.

 

How long have you been living here?

 

I have been thinking of Mum for a week.

 

You look tired. Yes, I have been cutting the grass.

 

She has been eating that fish for hours.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr123311159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.10.20. 10:41:57

Örülök, hogy rátaláltam erre a blogra, nagyon érdekes, és értékes. És nagyon nekem szól. Én vagyok az a minden nyelvi adottságokat nélkülöző típus, aki 5 éve tanulok angolul, közben külföldön is tartózkodom , használnom is kellene a nyelvet, és még mindig makogok.:-)). Még nem volt időm a blog egészét átnézni, de igyekszem.
Üdv

Mrssheperd 2011.10.20. 14:11:29

@Turchi: Köszönöm a hozzászólást! Azt nem írtad, melyik a kedvenc bejegyzésed, pedig hirdettem egy nyereményjátékot is ezzel kapcsolatban. Amúgy az ilyen biztatások miatt is jó írni ezt a blogot!

2011.10.20. 18:34:35

@Mrssheperd: Azért nem írtam, mert nem olvastam még azt a játékot, éppen csak beleolvastam a blogodba.
süti beállítások módosítása