Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Oszd meg, és...

2011. szeptember 20. - Mrssheperd

Egyre inkább azt érzem, hogy igazuk van azoknak, akik azt mondják: Orbán és bandája nem titkolt szándéka Magyarországon rétegeket és az egyes szakmák tagjait összeugrasztani egymással, mert akkor biztosan nem fogunk össze, nem borítjuk rájuk a parlamentet, és nem zavarjuk el őket a halálba. Oszd meg és uralkodj! Régi kollégámtól és barátomtól olyan szurkálódós leveleket kapok a blogbejegyzéseimmel kapcsolatban, hogy úgy érzem, országunk vezetői sajnos sikerrel járnak... :(
Játszótéri anyukáknál is azt veszem észre, hogy amikor kitalálják, hogy a másiknak mennyivel jobb, könnyebb, akkor azt a másikat meg tudnák fojtani egy kanál vízben. Erre szoktam én azt mondani, hogy nekem valóban jobb! Tudod miért? Mert nagyon szerencsésnek érzem magam! Megvan mindenem, ami kell, és tudok örülni neki. És persze mindig akarok többet meg jobbat, de teszek is érte, hogy meglegyen. Ha nem jön össze, akkor kicsit sajnálom magam, de tudom, hogy akkor is szerencsés vagyok, Mert az igazán fontos dolgok már megvannak.
Lehet hogy ezt is az Agykontroll miatt gondolom így, de én kipróbáltam, és tudom, hogy működik. Tapolcán október elején lesz tanfolyam. :)

TAPOLCA: október 8-9., 15-16.
oktató: dr. Kígyós Éva
helyszín: Városi Mozi, Fő tér 1.
jegyárusítás a helyszínen, 9-12 óra között (87/510-176)

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr733240307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása