Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Check-up megint

2011. július 26. - Mrssheperd

Továbbmegyek a rendszeres felülvizsgálattal kapcsolatban: már többször megtettem, hogy az éppen aktuális céljaim listáját felvettem a telefonom diktafon funkciójával, és esténként, amikor a család apraja-nagyja már aludt, meghallgattam. Sokszor belealudtam, de tudtam, hogy így is "hat". És elhiheted nekem, nagyon jó érzés volt, amikor a felvétel hallgatása közben bevillant, hogy "De jó! Hiszen ez már megvalósult!"

És pontosan ezért, mert a megvalósult célok gondolatban nagy piros pipát kaptak, már írhattam is át a listát, és kezdhettem az egészet előröl. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr893098755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása