Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Neked jó tanárod van?

2011. május 20. - Mrssheperd

Honnan tudhatod meg, hogy neked jó tanárod van-e? Szerintem a jó tanár egyik ismérve az, hogy sikerélményhez juttat. Amikor a vizsgatanításomat csináltam államvizsga előtt, történt velem egy érdekes dolog, amit máig nem felejtek el. A folyamatos jelent tanítottam a gyerekeknek, nagyon ügyesek és lelkesek voltak, sokat jelentkeztek. Jelentkezett egy kisfiú is, viszont amikor felszólítottam, hirtelen leblokkolt, és nem tudott válaszolni a kérdésemre. Gyorsan szólítottam mást, hogy ne érezze olyan sokáig kínos helyzetben magát. Aztán a következő kérdésnél megláttam, hogy újra fenn a keze, felszólítottam, és ekkor boldogan válaszolt. Az igazgatóhelyettes, aki bent volt, az értékelésnél meg is dicsért emiatt a kis epizód miatt, mondván: Odafigyeltem, hogy annak a kisgyereknek is legyen sikerélménye." Én meg nem értettem, miért kell ezt külön kiemelni, hiszen számomra ez a természetes.

Szóval jó tanárod van, ha kerültél már te is ilyen helyzetbe. A jó tanár ismer téged és ismeri a számodra legmegfelelőbb tanulási módszereket. Talál számodra olyan feladatokat (is) a tanulás során, ami számodra örömet szerez, amit szívesen megcsinálsz. Mert tudja, hogy ha neked kedved van tanulni, akkor szárnyakat kapsz.

Kívánok neked is jó nyelvtanárt, mert akkor a többi már csak rajtad áll.

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr452905940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása