Megtanítalak angolul

Megtanítalak angolul

Ki a fene az a Mr Duncan?

2011. március 03. - Mrssheperd

Középiskolás koromban kezdtem angolt tanulni, hat éven át tartó küzdelem után, amit a német nyelvvel vívtam. Nem mondom, hogy a németben van a hiba, de az biztos, hogy az angoltanárom hozzáállása, lelkesedése és profizmusa szárnyakat adott nekem. Neki köszönhetem, hogy ma én is angol tanár vagyok. Ha ti nem vagytok/voltatok eddig ilyen szerencsések, és nem indult ilyen jól az ismerkedésetek az angol nyelvvel, akkor sincs minden veszve. Jópofa video órákat találtam a neten, a sorozat címe: Learning English with Mr Duncan. Szépen, érthetően beszél, a szöveget feliratozták is és sok hasznos témát körüljár.

 

Hogy M Duncan szerint mi kell az angol tanuláshoz?

  1. Idő
  2. Türelem
  3. Szavak
  4. Erős alap
  5. Mindennapi gyakorlás
  6. Megfelelő hozzáállás
  7. Magabiztosság

Itt láthatod a legelső órát:

A bejegyzés trackback címe:

https://megtanitalakangolul.blog.hu/api/trackback/id/tr912706727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása